Perkahwinan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kami Bersama..(^.^)

Saturday, April 9, 2011

Menunggu Hari Debaran

Bismillahirrahmaanirrahim

Dua orang kakak ipar dah melahirkan cucu yang ke-19 dan 20 untuk mak, kini saya berseorangan menunggu melahirkan anak pertama kami, cucu yang ke-21 mak dan cucu yang pertama umi.

Saat post ini ditulis ada dua hari lagi baki tarikh yang sepatutnya anakda ni keluar melihat dunia yang penuh dengan mehnah ni, lagi-lagi saat kecalaruan politik negara. Insyallah kami perhalusi anak ini dengan tarbiyyah Islamiyyah yang baik (mengharapkan exco rohani pelajar siswazah UKM tarbiyyahkan anak ini).

Sehingga kini tak banyak perubahan perut ni, tak membesar sangat, baby pun gerak-gerak macam dulu, macam nak duduk lama-lama dalam perut ni, tak ada tanda-tanda nak keluar, insyallah semoga semuanya ok.

12hb adalah tarikh dijangka bersalin, 13hb abang exam dari pagi sampai petang, semoga abang kuat mental dan fizikal menghadapi dua-dua situasi yang bermakna ini insyallah.

Mengharapkan doa sahabat-sahabat diluar sana mendoakan saya agar proses bersalin berjalan dengan mudah dan cepat. Kadang-kadang rasa berdebar juga, tapi tak sabar nak tatap anak yang dikandung ni.

Wassalam

No comments:

Post a Comment