Perkahwinan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kami Bersama..(^.^)

Tuesday, June 21, 2011

Hayat Acai Berry



:: Kajian Tentang Kelebihan Pati Hayat Acai Berry ::


Acai Berry kini dikenali sebagai "MAKANAN SUPER". Ini bermakna ia dianggap salah satu makananyang paling berkhasiat di dunia. Ini semua didasarkan pada pelbagai nutrisi yang disediakan. Acaimemiliki sifat gizi dan secara alami kaya:

  1. Lemak Omega (jenis yang baik, tidak seperti lemak yang ditemui dalam makanan segera).
  2. Asid amino.
  3. Elektrolit.
  4. Antioksidan.
  5. Protein.
  6. Vitamin A, B1 dan E.

Orang-orang dari Amazon telah menggunakan Acai Berry selama bertahun-tahun kerana mereka tahutentang kelebihannya itu. Sudah digunakan dalam pelbagai sajian pemakanan seperti sarapan, minuman, makanan lewat petang atau malam. Ini kerana mereka yakin akan keperluan tubuh badan mereka dapat dipenuhi dengan segala kebaikkan yang terdapat dalam Acai Berry. Nutrisi Acai berryterbukti mempunyai manfaat yang amat besar, dan ia harus menjadi pemakanan tambahan dalam menu pemakanan sehari-hari.


Pemakanannya secara berterusan dapat membantu dalam:

  1. Mengurangkan berat badan.
  2. Membantu dengan disfungsi seksual.
  3. Merawat insomnia.
  4. Membantu dalam melawan sel-sel kanser.
  5. Membantu mengurangkan komplikasi Diabetes.



Nutrisi yang kuat mampu memberikan manfaat kesihatan yang luar biasa. Itulah sebabnya mengapaAcai Berry sudah begitu menonjol dipaparkan diperingkat antarabangsa dan di antaranya program "Talk Show" seperti The Today Show, Oprah Winfrey show dan banyak lagi .


Baru-baru ini para penyelidik di University of Florida menguji kelebihan Acai Berry dan didapati terdapat element penting darinya yang dapat membantu dalam usaha menghapuskan sel-sel Leukemia yang sedang membiak. Ini bukan untuk mengatakan bahawa Acai Berry dapat menyembuhkan kanser,namun sekurang-kurang kajian menunjukkan amalan memakan Acai Berry secara berterusanmembantu memperbaiki tahap kesihatan kita ke arah yang lebih baik!



DENGAN HANYA RM 39.00 SEKOTAK, IANYA BERBALOI-BALOI...!!!


HUBUNGI KAMI :


NOOR (0192391431)

FAIZ (0192721431)

1 comment:

  1. Baguih duk ada..sambil2 berchentaa..sambil2 jual Hayat Acai Berry...

    ReplyDelete