Perkahwinan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kami Bersama..(^.^)

Tuesday, April 20, 2010

Peperiksaan..


Assalammualaikum.w.b.t..

Lama tidak menulis di blog ni..abang sahaja yang rajin menulis sgl kenangan2 kita di blog ni..Semoga blog ini dijadikan tatapan dan kenangan untuk kita dan anak2 kita…anak2?= )


Kembali kepada tajuk, sebenarnya seluruh pelajar UiTM akan menghadapi exam..huhu.Start 21 April- 9 May..Sume exam saya kali ni kat Fac.Administarive Science & Policy Study. Paper bermula 23hb (Service Mgt), 25hb (Business Law), 29hb (Global Affairs), 4hb (strategic mgt) dan 8hb (Public Relations) n Hoooreeiiyy..Saya bakal menamatkan pengajian!! Gambate Kundasai!!

Sambung belajar? Mm..setakat ni ingat nak cari kerja dulu..timba pengalaman..baru lebih memahami bila sambung belajar nnti apabila dapat diaplikasikan drp pengalaman ke pembelajaran..Dan sebenarnya, nak duk rumah dengan Abang..x derlh duk jauh2 dah..=)

Akhirnya, saya mendoakan kawan2 dan sahabat2 semua Berjaya didalam final exam nnti..Terima kasih tak terhingga untuk suami tercinta yang sentiasa sabar member semangat pada saya untuk exam kali ni...I will love u forever n ever..I’m praying we will meet in Jannah..InsyaAllah..

Wassalam…

No comments:

Post a Comment