Perkahwinan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kami Bersama..(^.^)

Wednesday, May 19, 2010

Hari Guru 2010







17 Mei 2010

Assalammualaikum.w.b.t..

Gambar-gambar diatas adalah sebahagian hadiah hari guru. Walaupun lima bulan mengajar mereka tak lupakan saya.

Yang l ebih mengharukan saya apabila ada cikgu lama yang bertahun-tahun mengajar disitu tidak dapat hadiah dari pelajar.

Sambutan hari guru peringkat sekolah membuatkan saya dimuliakan. Astaghfirullah tiada yang lebih mulia melainkan Allah.

Sempena hari guru ini saya tidak lupa untuk mengucapkan setinggi kesyukuran kepada Allah, yang kedua terima kasih kepada Nafir yang menawarkan kepada saya peluang menjadi guru dan yang paling disayangi kedua ibu bapa yang selalu memberi sokongan untuk bergerak kedepan selagimana saya memilih jalan yang betul dan akhirnya buat isteri tercinta yang selalu ada dikala kesepian dan dirudum masalah. Alhamdulillah, nikmatMu cukup lengkap Ya Allah!!!

Wallahu Ta'ala A'lam




No comments:

Post a Comment