Perkahwinan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kami Bersama..(^.^)

Tuesday, May 4, 2010

Sunyi..



Assalammualaikum...w.b.t...

Hari ni macam biasa..abang ke sekolah dan ada pulak lawatan sambil belajar.Manakala, saya di rumah terasa amatlah bosan dan sunyi keseorangan..tak tahu nak buat apa hari ni....padahal ada paper satu lagi 8hb ni ..hehe..paper public relatins..harap2nya dapat jawab dengan baik nanti..esok baru nak pulun betul2 study, maklumlah baru ptg semalam ada paper..today=for release my brain a while.huhu..

Puas surfing internet ke sana kesini, hati masih juga rasa sunyi...sunyi tanpa insan ygbang tinggalkan dicintai disisi..Abang tinggalkan wasiat suruh baca buku2 haraki dan mengupload videos jihad, tapi tak dapat nak upload..tak tahulah kenapa..dan saya kembali sunyi dan bosan..akhirnya, belek2lah laptop abang tgk gambar2..dan saya akhirnya jumpa wajah2 keriangan anak2 buah saya...

Abah dan cucu2nya (jibril & 'lman nahla),bisik apa tuh..?? =p

Abang Jibril dengan wajah keriangannya...


Muhammad Adam.. anak Yang yg ke-3



Yang dan anaknya, si Alia yg commeii!

Nahla berlari ke arah abahnya..

Gambar2 diatas mcm kisah kasih sayang antara ayah dan anakkan..hehe..mcm lah bulan Mei ni Hari Bapa kan..hehe


Inilah insan yang saya tunggu, my hubby.. =)


dan..hati saya terhibur.... =)

p/s: tak tahu nak menulis apa..hanya coretan hati.. =)

No comments:

Post a Comment