Perkahwinan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kami Bersama..(^.^)

Friday, May 14, 2010

Sahabat ku datang..


10 Mei 2010

Assalammualaikum.w.b.t..

Hari ini saya sangat gembira kerana dua sahabat baik ku datang..best sangat..hilang rasa sunyi..Jadi saya masakkan Nasi Arab Damsyik..hehe..walaupun x menjadi sangat..tapi bolehlh,sebab saya bukannye org Arab pun..hehe..

Ayam yang diperap dengan garam,bawang putih dan serbuk lada putih.

Taraa! dah siap untuk dimakan.. =)

Tenyum2x pulak baca doa makan..control ayu..hehe

Cik Hanin dan puding buah cik nor buat yg x menjadi..hehe
Cik Shiken dengan Airnya..Boleh jadi model ni!! =)

Lepas makan2 saya minta izin dgn abang nak keluar jalan2 ngan diorang ke Jusco Bukit Tinggi...n sudah pasti abang benarkan.. =)

Sebelum balik, diorang sempat lagi bagi hadiah sempena hari jadi saya yg ke 24 ni..cantik dan comel sebab korang pilih warna PINK..hehe.suke3x..terima kasih x terhingga sahabat..Moga ukhwah yg dibina keranaNYA dan kte hidup di dunia ini juga keranaNYA...

Sedih nak berpisah..pasti akan sunyi kembali..X sabarnnye nak keje..Kerja..dimana dikau..??

Wassalam...

No comments:

Post a Comment