Perkahwinan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kami Bersama..(^.^)

Wednesday, September 8, 2010

Cuti Bermula

Assalamualaikum

Lama tidak bersua. Cuti sekolah bermula hari jumaat lepas lagi. Kami pulang ke Terengganu hari ahad selepas Qiam. Alhamdulillah jalan tak sesak. Sampai di Terengganu tengahari.

Baju raya semua dah lengkap, Alhamdulillah. Kali ni Ramadhan dan raya paling istimewa bagi saya, lain dari yang lain. Raya kali ni bersama isteri tersayang.

Keadaan isteri sihat-sihat orang mengandung. Bagi saya, saya akan buat yang terbaik menjaga isteri baik mental dan fizikal insyallah.

Insyallah raya pertama bersama bonda tercinta di Terengganu. Pagi raya kedua kami akan bertolak ke Perak untuk bersama keluarga kedua saya disana. Alhamdulillah lesen dapat disiapkan, kalau tak jenuh juga nak naik bas.

Alahan isteriku tak ada lah teruk sangat. Baby dalam perut juga dengar kata. Kalau umi alahan teruk sikit abi cakap-cakap dengan baby, sekejap lepas tu umi mesti ok. Alhamdulillah.

Sekarang dah kena banyak baca macam mana nak jadi ayah yang terbaik. Saya juga doa semuanya berjalan dengan lancar. Amen.

Wallahu Ta'ala A'lam

No comments:

Post a Comment