Perkahwinan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kami Bersama..(^.^)

Wednesday, September 29, 2010

Minggu-Mingguan

Bismillahirrahmaanirrahim

Semalam (Rabu, 29/10/2010) pergi scan baby. Doktor kata dah empat bulan. Masa scan tu saya dah nampak bentuk kepala tangan dan kaki. Lagi teruja bila tengok jantung baby tu berdenyut. Allah...syukur padaMu.

Alhamdulillah hampir seminggu Kaah bersama kami di Klang. Kaah dapat kerja di TUDM Subang. Setinggi kesyukuran juga kerana dengan mudah kami dapat satu bilik berdekatan tempat kerja untuk Kaah sewa. Amad doakan semoga semuanya berjalan lancar dirahmati Allah.

Petang tadi telefon Umi. 16/10 Umi akan berangkat ke Tanah Suci bersama Abah untuk mengerjakan haji. Amad juga doakan perjalanan umi dan abah selamat pergi dan pulang dan memperoleh haji mabrur insyallah.

Hujung minggu ni saya tak ada di Klang. Isteri tercinta akan bersama Umi dan Abah di Klang untuk ke Konvokesyen Kaah di UIA Gombak nanti. Abang akan sentiasa rindukan sayang sepanjang pemergian abang nanti. Jaga diri elok-elok.

Minggu-minggu seterusnya adalah program-program raya dan sekolah. Bertanggungjawab beberapa tugas. Untuk itu harus ditunaikan dengan baik insyallah.

Wallahu Ta'ala A'lam


No comments:

Post a Comment