Perkahwinan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kami Bersama..(^.^)

Friday, September 17, 2010

Kembali Ke Dunia Nyata

1 Syawal 1431H
Assalamualaikum

Salam Syawal

Bertolak sebelum jumaat dari Kuala Kangsar. Singgah sebentar di Tapah untuk solat. Sampai di Shah Alam mampir di rumah Mohd Adam kemudian terus ke Klang, sampai di rumah jam 5.30 lebih kurang.

Panas makin menjadi. Ke klinik periksa, risau bukan demam biasa. Alhamdulillah tak ada masalah. Panas dah makin kurang kepala masih berpusing berdenyut-denyut.

Zaujah

Zaujati dah kurang alahan. Selera makan pun makin bertambah. Isnin ni nak kena ke klinik periksa. Tak lepas, kena minum air gula lagi. Jadikan ini sebagai pengalaman, ikutkan tak perlu buat buku pink (buku chek up mengandung)lagi, terlalu awal. Terlalu awal, banyak kalilah kena ke klinik.

Sekolah

Belum sempat cuti sekolah berakhir dah dapat panggilan dari pejabat. " Ustaz, maaf ganggu cuti-cuti ni...ni pasal budak yang nak kena buang sekolah tu " kata kerani pejabat di hujung talian. Terlintas di kepala ni budak yang ponteng sekolah sampai 70 hari lebih tu. " Saya uruskan budak tu hari isnin ni Insyallah.." jawab saya.

Sebelum cuti baru-baru ni saya dah kurang bermotivasi nak mengajar. Semua silibus dah habis. Hal budak-budak makin bertambah. Saya harap buka sekolah ni saya bermotivasi balik insyallah.

Akhirnya salam lebaran dari kami...

Wallahu taala alam.

No comments:

Post a Comment