Perkahwinan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kami Bersama..(^.^)

Wednesday, February 9, 2011

Klinik Smart Solat 2010



Bismillahirrahmaanirrahim

11 dan 12 hb baru-baru ini telah berlangsung program Smart Solat anjuran JKKK Kg Raja Uda. Saya sebagai urusetia program manakala zaujah pula sebagai fasilitator.

Seawal tujuh pagi kami sudah berkumpul di Dewan JKKK Kg Raja Uda. Saya mula memberi taklimat kepada fasi yang akan menjaga peserta-peserta program yang berumur di antara 7-12 tahun.

Selesai sesi taklimat peserta diarahkan masuk ke dewan, fasi mula memperkenalkan diri masi

ng-masing. Peserta diagihkan kepada beberapa kumpulan. Zaujah mendapat kumpulan perempuan. Kami jangkakan peserta perempuan melebihi peserta lelaki tetapi sebaliknya pula.

Walaupun pengurusan agak kelam kabut akhirnya semua berjalan lancar dan maklumbalas daripada ibu bapa amat memberangsangkan. Kami tahu semua yang terlibat menjayakan program ini keletihan namun mereka tetap bersemangat demi masa depan anak bangsa dalam menghadapi fitnah dunia zaman sekarang.


Ramai ibubapa mengharapkan jika ada program seperti ini agar tidak lupa memaklumkan kepada mereka. Atas permintaan yang memberangsangkan ini saya harap sahabat-sahabat semua boleh memikirkan program seperti ini pada masa akan datang.

Segunung tahniah saya tujukan kepada zaujah yang sentiasa bersamangat jika melibatkan soal pendidikan anak bangsa. Semoga pengorbanan dan penat lelah yang kita curahkan ini menjadi modal kita di akhirat nanti insyallah.

Wallahu Ta’ala A’lam

No comments:

Post a Comment