Perkahwinan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kami Bersama..(^.^)

Tuesday, March 2, 2010

Bersama Ust Hasrizal



Bismillahirrahmaanirrahim

Ketika di sekolah saya sempat menghantar beberapa sms bertanyakan khabar zaujah. Alhamdulillah katanya tak ada masalah, cuma sibuk dengan kertas kerja. Tambah zaujah lagi hari ni ada forum Maulidur Rasul. Antara panelnya ialah Ust Hasrizal.

Entah kenapa hati ni membuak-buak nak menghadiri program tersebut. Saya aturkan temu janji dengan zaujah. Hampir jam 7pm saya sampai di UITM. Persiapan program sedang siap dijalankan.

Kami keluar makan dan menunaikan solat maghrib di Masjid Shah Alam. Selesai solat kami terus meluncur laju ke UITM. Program dimulakan dengan persembahan nasyid dan ucapan oleh dif-dif kehormat.

Forum bermula dengan baik. Makin panas apabil soalan diajukan kepada ahli panel. Ust Hasrizal banyak mengupas apa yang ditulisnya di dalam blog. Penyampaiannya cukup jelas dan bernas. Sesuai dengan kelompok siswa siswi di UITM.

Di akhir program sebelum Ust ke dewan makan saya sempat meminta izin untuk bergambar dengan Ust. Oleh kerana Ust memang sensetif soal adab, saya harap permintaan saya tadi beradab.

Hanya ucapan Alhamdulillah untuk mengambarkan perasaan saya pada malam ni.

Wallahu ta'ala A'lam

No comments:

Post a Comment