Perkahwinan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kami Bersama..(^.^)

Monday, March 15, 2010

Kalumpang




Assalamualaikum

Sedang sibuk kami mengharungi minggu peperiksaan tibalah saat kami merehatkan diri untuk seketika. Kali ini Syarikat One Touch Creative aka Yop punya syarikat mengadakan family day di Tanjung Malim.



Suasana disana cukup menyegarkan. Jauh dari kesibukan dunia. Alhamdulillah setinggi kesyukuran kami panjatkan padaMu Ya Allah.

Hari pertama kami hanya berjalan-jalan melihat pemandangan sambil menunggu malam untuk makan malam.




Hari kedua kami ada sukaneka. Semua terlibat. Tak kira besar kecik tua dan muda.

Family day kali ni melibatkan semua ahli keluarga zaujah kecuali angah yang tak dapat hadir atas sebab-sebab tertentu dan staf-staf OTC. Kami dapat mengeratkan lagi silaturrahim dan bertanya perkembangan masing-masing.


Sudah tentu orang yang paling gembira adalah zaujah. Dapat berjumpa ibunya tercinta setelah lama sibuk dengan kerja-kerja di UITM (Start kuliah, sakit kepala balikkan? Sabar ye sayang).


Dan saya turut tumpang gembira, terutama bila dapat bercuti begini bersama zaujah dan bermain dengan anak-anak buah yang comel-comel dan kecik-kecik.






Selesai acara sukaneka, acara bebas. Apalagi kami terjun kolam dan sungai la.



Disebelah malam kami ada BBQ. Seekor kambing. Walaupun daging nya agak keras semuanya makan dengan berselera. Malam tu saya tak berselera menjamah nasi. Lauk pauk sahaja saya makan.

Saya menyatakan rasa terharu sangat-sangat kerana tiada gambar kami berdua yang cantik. Semuanya kabur. Nak upah juru foto melampau la kan. Yang penting percutian kali ini menjadi saat-saat yang manis dalam hidup kami untuk dikenang-kenang.


Wallahu Ta'ala A'lam





No comments:

Post a Comment