Perkahwinan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kami Bersama..(^.^)

Thursday, March 18, 2010

Cuti Seminggu

Assalamualaikum

Cuti seminggu. Saya betul-betul sunyi berseorangan di rumah. Walaupun kiri kanan ada orang saya tetap rasa sunyi. Rasa sunyi ni hampir menyamai sunyi masa di Mantin dulu. Tapi yang di Mantin paling teruk dalam hidup saya.

Hari Selasa selesai buat lesen, rabu dan khamis lukis mural di sekolah. Lepas tu saya akan rasa kesunyian. Nak hilangkan sunyi saya membaca, bosan membaca saya tidur. Betul-betul rasa berat kepala ni asyik tidur sahaja.

Saya tak sunyi kalau ada zaujah. Dapat tengok muka pun dah rasa berbunga-bunga dan ceria dalam hati. Tapi saya faham zaujah sibuk dengan final year. Saya perlu beri sokongan yang terbaik untuk zaujah. Hait!!! bersemangat sayang, abang sentiasa doakan sayang.

Esok lepas selesai kerja di sekolah saya nak pergi ambil zaujah di Shah Alam. Nak solat di masjid negeri lepas tu makan tengahari bersama zaujah, tak sabarnya nak tunggu hari esok. Semoga semuanya berjalan lancar dan baik insyallah.

Wallahu Ta'ala A'lam

No comments:

Post a Comment