Perkahwinan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kami Bersama..(^.^)

Saturday, March 27, 2010

Demonstrasi Karikatur




Bismillahirrahmanirrahim

Selesai kerja 12:35 pm saya terus ke Stesyen KTM Kg Raja Uda menuju ke KL Sentral. Biasa saya akan ke Shah Alam hari jumaat, oleh kerana zaujah ada kerja sampai petang saya mengambil keputusan untuk bergabung dengan peserta demo.

Sampai di KL Sentral saya menuju ke Ampang Park. Keluar sahaja dari stesyen saya dah nampak gerombolan peserta demo di kaki sebuah bangunan. Bertempatnya kedutaan Sweden di bangunan tersebut.

Antara yang saya jumpa di demo tersebut Pak Mertua saya, Abang Sazali, Iqbal (kawan MADA) dan Angah (Senior MADA).

Disini beberapa gambar yang sempat saya rakam...













Allahu Akbar...Allahu Akbar...Allahu Akbar....!!!!!

No comments:

Post a Comment