Perkahwinan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kami Bersama..(^.^)

Tuesday, March 9, 2010

Exam

Assalamualaikum

Lama tak bersua. Minggu ni adalah minggu peperiksaan. Bagi saya di sekolah saya bertugas menjaga peperiksaan. Bagi zaujah pula minggu ni minggu peperiksaan.

Saya berasa amat tenang apabila peperiksaan dijalankan. Pelajar senyap dan tekun menjawab soalan. Sekolah sunyi seperti tak wujud pelajar kecuali guru-guru.

Zaujah pula bertarung dengan nota-nota dan peperiksaannya. Apa yang boleh saya bantu adalah doa dan kata-kata semangat.

Saya betul-betul yakin dengan zaujah, nampak simple sahaja persiapan peperiksaan, resultnya boleh tahan. Abang doakan yang terbaik untuk sayang.

Usaha, doa-doa, dan tawakkal. Itulah yang terbaik dari seorang hambaNya. Insyallah.

Wallahu Ta'ala A'lam


No comments:

Post a Comment