Perkahwinan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kami Bersama..(^.^)

Monday, February 8, 2010

Hari Perpisahan



Assalamualaikum

Jam 1:45 pm adalah waktu tamat kerja disekolah. Hari pertama mengajar saya kira waktu tamat persekolahan adalah waktu tamat kerja. Rupanya tidak, maka merah la Punch Card saya untuk bulan lepas. Ambil sebagai pengajaran.

Setiap kali telefon zaujah selepas habis mengajar selalu dipesan jangan punch out cepat sangat. Saya tahu zaujah risau perestasi saya. Memandangkan saya adalah guru kontrak, bila-bila masa sahaja kontrak saya boleh ditamatkan jika prestasi tak bagus.

Kerisauan zaujah kerana saya mungkin terpaksa pergi jauh bila diberhentikan kerja (wanauzubillahi min zalik), maka Kami tak boleh lagi berjumpa tiap-tiap minggu seperti sekarang.

Hait!!! Saya berjanji pada diri ini untuk lakukan yang terbaik. Kerana saya tahu perpisahan dan penantian cukup menyeksakan buat suami isteri. Pun begitu kami perlu bersedia dan sabar atas dugaan yang bila-bila sahaja bisa terjadi.

Hari ni zaujah terpaksa pulang ke Shah Alam lebih awal. Zaujah perlu bertemu supervisor nya berkaitan projek paper final year. Perpisahan tadi cukup menyakitkan. Baru sahaja kami masak dan makan bersama-sama, dah...kena berpisah. Enam hari lagi kami akan bertemu kembali insyallah.

Jaga diri elok-elok sayang. Abang sentiasa doakan sayang habis belajar on time. Nanti boleh temankan abang di rumah kan? hehehe...I miss you and love you sayang...

Wassalam

1 comment: