Perkahwinan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kami Bersama..(^.^)

Sunday, February 21, 2010

Pertama kalinya..

Tok (sebelah Abah)


Assalammualaikum.w.b.t..

Mmm…pertama kalinya saya menulis di blog ni setelah ramai yang tertunggu-tunggu entri dari saya..hehe..sebelum-sebelum ni hanya bagi idea kat abang,dan abang yang menulis..yerlah..kte tak ader bakat dalam penulisan ni..huhuhu...

Hari ni seawal 6.50 a.m kami keluar dari rumah kerana saya perlu pulang ke UiTM walaupun hari Isnin tiada kuliah, Saya perlu siapkan assignment Global Affairs, Public Relations dan Research yang perlu dibaiki dari hari ke hari.Abang hantar kat stesyen KTM Kg. Raja Uda.Terima Kasih tak terhingga Abang sebab hantar dan tuggu sayang. Abang perlu ke sekolah paling lewat 7.10 a.m kerana punch in sekolah mestilah sebelum 7.25 a.m.

Bersama nenek (sebelah Umi)


Sepanjang bercuti mid term break di Dungun, kami sempat menziarahi keluarga Abang di Kuala Trgganu.Nenek, Tok dan Tokki sangat gembira dengan kedatangan kami hari tue. Sampaikan kami nak balik ke Shah Alam haritu nenek sempat lagi kirimkan lauk gulai ayam kampung (kesukaan Abang)dan lauk-lauk lain pada abah yang pulang ke KT untuk kami.


Tokki (sebelah abah)

Gulai ni sangat special bagi kami sebab tokki yang sembelihkan sendiri dan dimasak oleh nenek.Walaupun kedua-duanya uzur tapi masih bersemangat untuk masak gulai ni.Berselera kami makan sebelum bertolak pulang ke Shah Alam.Siap bagi kain batik lagi sebagai hadiah.Haritu dah bagi, ni bagi lagi..alhamdulilah..Terima Kasih nenek. Sayang sume..

Apalagi yer nak crita,kite ni tak pndi sangat menulis..huhu.Setakat ini dahululah yer. Jumpa lagi. =)

No comments:

Post a Comment