Perkahwinan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kami Bersama..(^.^)

Tuesday, February 23, 2010

Tikus


Kesan gigitan tikus

Assalamualaikum

Inilah ancaman baru yang saya hadapi di rumah sewa ni. Dahulu sedang saya mengadap internet saya ternampak satu lembaga kecil di dalam bilik. Saya tak hiraukan.

Semalam saya tengok roti gardenia di tepi dinding. Saya perhatikan betul-betul ada gigitan tikus pada plastik dan roti tersebut. Kemudian saya cari keropok lekor nak goreng. Tak ditemui. Rupanya ada di belakang loker baju. Barulah saya tahu lembaga kecil tu adalah tikus.

Harini pulang dari sekolah saya ke dapur nak tengok tikus ni usik apa pula kali ni. Nampak seperti tak ada apa-apa. Saya terus ke tandas, eh!? bila pula sabun kat atas lantai ni. Saya perhati betul-betul pada sabun tu ada kesan gigitan tikus. Dah melampau tikus ni. Geram nya.....!!!!

Mulai hari ni saya isytiharkan perang habis-habisan terhadap tikus di rumah ni. Dapat nanti siap!!! aku kerjakan.huhuhuhu...

Wallahu Ta'ala A'lam



2 comments:

  1. Hujung minggu ni kte perang habis-habisan dgn cik Tie ni..tuggu yer....

    ReplyDelete
  2. Sejak perang diisytiharkan dah mati sekor...kita jejak hingga licin hehehehe....

    ReplyDelete