Perkahwinan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kami Bersama..(^.^)

Tuesday, February 23, 2010

Ust Riduan Mohamad Nor




Bismillahirrahmaanirrahim

Selesai solat isya' perut terasa lapar. Kerja sekolah banyak yang tak siap sejak dari petang tadi. Saya mengambil kunci motor terus memecut laju ke kedai. Selain nasi dalam kepala ni saya set kan juga perangkap tikus atau racun tikus sempena pengisytiharan perang petang tadi.

Lalu depan markaz Pas Kg Raja Uda saya terlihat satu banner " Memperingati 61 tahun pembunuhan Hassan Al Banna " bersama Ust Riduan Mohamad Nor. Motor saya berhentikan. Terus saya capai telefon dan check tarikh pada banner tersebut. 23hb feb 2010. Harini.

Saya bergegas ke kedai dan pulang dengan segera ke rumah. Kamera, beg duit, dan buku saya capai. Makan ala kadar kemudian terus ke markaz. Alhamdulillah program belum bermula.

Harini saya cukup bertuah kerana dapat melihat dan mendengar pebentangan dari Ust Riduan yang mana sebelum ni saya hanya mengenali beliau melalui buku. Ust Solehuddin Ayub pernah memuji Ust Riduan atas kerajinan beliau menulis buku.

Sedang sesi pebentangan panggilan telefon dari zaujah masuk. Maaf sayang abang tak ada peluang untuk mengangkat tadi. Kedudukan Abang di saf depan. Abang faham sayang tentu risau takut apa-apa berlaku.




Sempat juga saya mencelah menghantar sms menghilangkan rasa risau zaujahku. Semoga malam yang penuh berkat ni memjadi pemangkin dalam perjalanan perjuangan Insyallah. Terima kasih buat zaujah yang amat memahami abang.

Wallahu Ta'ala A'lam

2 comments: