Perkahwinan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kami Bersama..(^.^)

Sunday, February 21, 2010

Jamuan



Assalamualaikum

Bertolak dari Dungun malam tadi lebih kurang 11:30 pm. Tiba di Shah Alam jam 5 pagi. Perkhidmatan teksi memang banyak di subuh hari. Pilih dan Sediakan ong kos nya sahaja.

Nak ke Kg Raja Uda kena tunggu LRT. Pukul 6:41 am barulah ada LRT menuju ke Port Klang. Tiba tadi lebih kurang 7:30 am. Sarapan kemudian tidur. Mata ni tak tahan benor ngantuk.

Saya dikejutkan dengan panggilan telefon dari Nafir. " Dah sampai? " "dah" balasku. "Tengahari ni datanglah rumah, buat makan-makan sikit" tambah Nafir. " Insyallah" jawab dengan hati berbunga.

Baru sahaja sampai dah ada orang jemput makan. Tak baik tolak rezki. Walaupun zaujah berasa segan tapi saya tak menolak. Saya tahu Nafir masak sedap. Lagipun tak nak susahkan zaujah masak.



Nasi Yamani dengan teh ais limau. Cukup menyegarkan. Saya makan sekenyang nya. Selesai makan kami borak soal kerja, kawan-kawan, apa yang kami buat masa cuti dll.

Agak dah tak ada apa lagi saya mintak izin dengan zaujah untuk berundur. Setinggi ucapan terima kasih baut Nafir kerana menjemput kami makan tengahari. Nasi tadi memang sedap.

Wallahu Ta'ala A'lam

No comments:

Post a Comment