Perkahwinan Kami

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Kami Bersama..(^.^)

Monday, February 22, 2010

Kenderaan BESAR.


Assalammualaikum.w.b.t


Sepanjang cuti mid term baru-baru ni, saya belajar dua perkara baru iaitu bermain bola dan memandu KENDERAAN BESAR. Abang telah mengajar saya bermain bola sehingga dapat kalahkannya 9-4. Sukenye dapat kalahkan cikgu bola (Abang).Kata abang, saya boleh bermain bola dan perlu diasah lagi.

Memandu KENDERAAN BESAR? He3.sebenarnya bukanlah kenderaan besar seperti Lori, Jentolak, Bas dll, tapi hanyalah Avanza dan Pajero.Bagi saya, apa-apa kenderaan yang selain dari Kancil dan Kelisa adalah BESAR. Saya agak gayat dan takut jika accident dengan kenderaan sebegini.

Akibatnya? Amatlah parah..Namun, saya telah atasi ketakutan ini dengan sokongan moral dari Abang, Umi dan Abah. Saya beranikan diri sebab abang ada di sebelah jadi ‘kapten’ untuk saya. Best pulak bawak kenderaan besar ni.Jadi tak takut pada kenderaan besar yang lain sebab kite pun memandu kenderaan yang besar juga.hehe..

Terima Kasih Abang...

Setakat ini dahulu yer.Nak masuk tidur dulu.Pagi-pagi sok ada kelas Law.huhuhu. takut mengantuk.hehehe. Semoga saya menulis lagi sebab Abang rindukan penulisan saya.Ila liqa’.

3 comments:

  1. 9-4 memang satu kekalahan yang besar. kelebihan yang abang bagi pandai guna ye..len kali tak bagi dah........

    best ye bawak kete besar2 eh...asyik nak ajak keluar jalan je hehehe...nanti kuar jalan lagi ye...

    teruskan menulis...abang sentiasa merindui apa yang sayang nak tulis...

    ReplyDelete
  2. Amacan?best kan drive kereta besasr?confident lebih tau.hehe..orang nak langgar pun teragak2.nauzubillah..

    ReplyDelete
  3. Abang: syg menang pun sebab gol syg besar.gol abang tong sampah jer.saper suruh bagi can kat kte..hehe.Nanti bg can lagi eh...

    BintuHood: best jugak drive kereta besar ni..rasa cam tiggi jer.hehe.Ada improvement slps berkahwin..hehe

    ReplyDelete